søndag 14. september 2014

Dyrskun 2014

I dag har Asgeir og jeg vært på Dyrskun i Seljord. Jeg har aldri vært der før, og det var jo en opplevelse:) Sinnsykt masse folk og masse ræl, men også masse fint.

Vi leverte Anna Sofie til mamma og pappa klokken åtte, slik at vi var der til de åpnet klokken ti. Det var bare Asgeir og meg som dro, og vi har hatt en kjempefin dag. Anna Sofie hadde nok ikke hatt noe glede av å være med i år, men når hun blir litt eldre tror jeg hun synes det kan bli gøy. Det var jo masse dyr og annet gøy for barna.


Jeg kjøpte bla lammeulltøfler til Anna Sofie og litt klær til henne. Det var en dame som sydde fantastiske barneklær, så vi kjøpte litt klær til Anna Sofie også. Sjekk ut nettsiden hennes på www.goye.no Klærne var bare helt fantastiske!





Vi kjøpte også en del varer fra lokale produsenter, noe som alltid er suksess. Jeg har allerede smakt på saften vi kjøpte, nam så godt det var.





Ha en fin søndagskveld. Nå er det kveld og TV resten av søndagen for vår del.

Hanne Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar