fredag 1. august 2014

Forberedelse til barnehage og bursdag

I går hadde jeg bursdag og min siste (for denne gang) dag på Borgestadklinikken. Det var veldig vemodig, mer enn jeg hadde trodd da jeg bare har vært der i to mnd. Det virker så mye lengre, men det er jo fordi jeg har trivdes så utrolig godt. Siden jeg hadde bursdag, og at det var min siste dag, hadde vi en lang lunsj med godteri, frukt og is. Herlig!

Etter jobb i går møtte jeg mamma, pappa, Anna Sofie og Asgeir på Svingen, som er en kro rett ved Lasses. Vi spiste middag og dro hjem til oss for kake etterpå! Elsker bursdager, så denne dagen var ingen unntak.




På mandag, som alle vet, starter Anna Sofie i barnehagen, så derfor har jeg kjøpt inn litt nye klær til henne. Det var 50% på nesten alt jeg har kjøpt på Barn og Utstyr i Porsgrunn, så da er det ekstra artig å handle. 





Hanne Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar